Mój motyw Chrome - Tutorial

by - stycznia 20, 2015

Na dzisiaj przygotowałam coś w sumie mało związanego z fotografią ale jednak coś co umili i odświeży wygląd Twojej przeglądarki Chrome. Ja osobiście w "Chrome Web Store" nie znalazłam motywu który by spełniał moje oczekiwania i odzwierciedlał moje gusta, więc postanowiłam motyw do mojej przeglądarki zrobić sama. Do tego celu wykorzystam zdjęcie zrobione przeze mnie.
Co jak co ale wcale nie jest to trudne i zajmie Ci mniej niż 5 min :) Do dzieła!





Krok 1:
Wchodzimy do "Chrome Web Store" i odszukujemy "Mój motyw Chrome"


Aplikację instalujemy. Klikamy okienko naszych zainstalowanych apek w przeglądarce i otwieramy to co zainstalowaliśmy.

Krok 2:
Po otwarciu zostajemy krótko i profilaktycznie wprowadzeni do czego właściwie służy apka, następnie klikamy - Rozpocznij tworzenie motywu.


Krok 3:
Ukazuje się Tobie okno dialogowe z wyborem. Albo dodasz swoje ulubione zdjęcie/grafikę albo możesz na poczekaniu zrobić sobie selfie kamerką :) Wybór należy do Ciebie - ja wybrałam własną fotografię.



Krok 4:
Po wybraniu fotografii mamy możliwość jej drobnej edycji. Możemy odpowiednio ustawić swoje zdjęcie bądź je wycentrować oraz dodać podstawowe filtry. Ja skorzystałam z wypośrodkowania zdjęcia oraz nie użyłam żadnych filtrów, gdyż fotkę poprawiałam trochę wcześniej.





Krok 5:
Przechodzimy do ostatniego kroku. Wybieramy kolory zakładek. W moim przypadku idą w parze z kolorystyką na zdjęciu.


 Krok 6:
Dodajemy nazwę swojego motywu.


Krok 7:
Hurra! Dobrnąłeś do końca - gratki :) Teraz możesz publicznie udostępnić swój motyw albo skorzystać z nowego przez Ciebie utworzonego motywu już teraz. 


Myślę, że trochę wam pomogłam ;) Największą satysfakcję sprawia nam coś co sami zrobimy. 

Zapraszam do obserwowania mojego bloga. 

Macie jakieś pytania? Piszcie w komentarzach albo w zakładce - kontakt

Buźka :*


You May Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo fajny tutorial :)

    http://www.aguu-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, bardzo przydatne, w końcu mam na chromie zdjęcie mojego ulubionego serialu.
    my-different-thinking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń