DDOB Tag

by - listopada 22, 2015

W związku z pierwszym tagiem Daily Dose of Beauty jak i również moim na blogu, staje przed wyzwaniem udzielenia odpowiedzi na 17 pytań zadanych przez ambasadorki DDOB- Jessicę, Wiktorię, Sarę, Martynę, Edytę i Natalię. Jesteście ciekawi moich odpowiedzi? Zapraszam do czytania :)


1. Czym jest dla Ciebie piękno?
Sugerując się ogólną definicją z encyklopedii piękno to podstawowa wartość estetyczna. Stanowi zespół cech takich jak: proporcja kształtów, harmonia barw, dźwięków, które sprawiają, że coś wprawia nas w zachwyt. Piękno to my i wszystko to co nas otacza.

2. Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?
Te dwa obrazki idealnie komponują się z moim dzisiejszym nastrojem..



3. Jaki jest Twój sposób na udany poranek?
Ostatnimi czasy jestem strasznym śpiochem więc najlepszym sposobem na udany poranek to najzwyczajniej w świecie wykorzystanie go na słodkie lenistwo :)

4. Robisz makijaż codziennie?
Makijaż odpuszczam w weekendy. Chyba, że są sytuacje gdy muszę gdzieś iść i z kimś się spotkać. Staram się aby moja cera odpoczywała od makijażu wtedy kiedy tylko się da.

5. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Ostatnio mam totalnego fioła na Makeup Revolution. Poza tym lubię Maybelline, L'Oréal, Catrice i Bourjois.

6. Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
- podkład Maybelline
- korektor Catrice
- puder sypki Maybelline
- róż Bell
- bronzer My Secret
- kredka do brwi Catrice
- tusz do rzęs Maybelline lub Bourjois
- baza pod cienie Bell
- cienie Makeup Revolution, Astor, Mannhattan, Oriflame, L'Oréal
- pędzle do makijażu
- tonik Nivea
- krem nawilżająco-matujący Nivea

7. Gdzie szukasz swoich inspiracji?
Pomysłów na posty szukam w prasie, książkach. Rozmowy z rodziną i przyjaciółmi czasem podsuwają mi nowe zamysły na notki. Czytam również inne blogi i z nich czerpię swoją inspirację.

8. Jakie 3 rzeczy chciałabyś zmienić na świecie?
Chciałabym skończyć z nienawiścią, która do niczego nie prowadzi. Zakończyć walki terrorystyczne. Doprowadzić do tego, żeby każdy na świecie miał wszystkiego pod dostatkiem i zarazem mógł być szczęśliwy oraz zdrowy.

9. Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałabyś w sobie zmienić?
Najbardziej lubię w sobie samodzielność i siłę w dążeniu do danego celu. Jestem cierpliwa ale do czasu. Łatwo mnie wyprowadzić z równowagi. Chciałabym po prostu mniej się denerwować i stresować.

10. Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze w własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?
Najlepiej odnaleźć w sobie coś co nam się najbardziej podoba. Tak czy inaczej, każda z nas jest piękna!

11. Gdybyś miała możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałabyś się użyć któreś z tych opcji?
Wiadomo, czasem każdy by chciał cofnąć czas i podjąć lepsze decyzje w swoim życiu ale to co się wydarzyło miało po prostu wpływ na to co dzieje się teraz. Nie żałuję tego co było, bo teraz jest jeszcze lepiej. A przyszłości nie chcę znać bo tylko mogłabym się rozczarować i po co mi to? :)

12. Jakimi trzeba słowami opisałabyś swoje życie?
Niezorganizowane, zwariowane, ryzykowne.

13. Skąd pomysł na założenie bloga?
Pomysł zrodził się z końcem ubiegłego roku na prowadzenie bloga w formie porad fotograficznych. Powstała długa przerwa gdzie nie wiedziałam czy prowadzenie bloga o tematyce wyłącznie fotograficznej będzie dobrym rozwiązaniem. Nie chciałam rezygnować z pisania bo sprawia mi to frajdę i nie marnuje swojego czasu na durnoty tylko poświęcam się dla swoich czytelników. Postanowiłam stworzyć bloga o tematyce ogólnej. Po prostu o wszystkim i o niczym. Każdy dla siebie coś tu znajdzie :)

14. Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
Staram się poświęcić jak najwięcej czasu. Blog to nie tylko samo pisanie tekstu. Wszystko zaczyna się od pomysłu i odpowiedniego warsztatu. Przygotowanie materiału do stworzenia postu i wykonanie zdjęć i ich edycja jest pracochłonne. Czasem wystarczy 30min, a innym razem 2-3h. Bywa z tym różnie.

15. Kto lub co daje Ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
Największą motywacją są czytelnicy. To dzięki nim wiesz, że to co robisz ma swój sens. Stajesz się ważny i doceniany w blogosferze. Każdy komentarz i liczba wyświetleń danego dnia budzi we mnie euforię :)

16. Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowaniu?
Sukcesem na pewno jest to, że zawsze znajdzie się ktoś kto przeczyta moje wypociny. To dla mnie bardzo ważne i stanowi duże osiągnięcie, ale liczę na większe sukcesy związane z moim blogowaniem.

17. Która z ambasadorek DDOB jest Twoją ulubioną?
Wszystkie ambasadorki są wyjątkowe. Każda jest inna i oryginalna. Uwielbiam je wszystkie!

Podajcie linki do waszych tagów z DDOB - chętnie poczytam :)

Pozdrawiam, Ila :)

You May Also Like

15 komentarze

  1. Świetny TAG! ♥ :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Te obrazki są genialne! Cudowne odpowiedzi! Książki niezwykle mnie inspirują do pisania :)
    Dziękujemy za udzielenie odpowiedzi i za tak ciepłe słowa <3

    Buziaki i uściski ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :* Ciesze się że jesteście! ♥

      Usuń
  3. Mam tak samo z makijażem, że w weekendy daję cerze odpocząc o ile nigdzie nie wychodzę do ludzi :D A obrazki genialne i takie prawdziwe :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez daje cerze odpocząć maluje sie tylko na jakieś wyjścia z przyjaciółmi czasem nie maluje się wcale a wychodzę :)

    Super notka ogólnie bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyczerpujący wywiad, po prostu świetny *.*

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha kaczor duffy the best
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozbawiłaś mnie tymi obrazkami ;) Dobrze się czytało.
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, a post naprawdę bardzo pozytywny ! ♥
    Zapraszam do mnie na nowy post oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super TAG :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten tag ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny Tag :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się pomysł na wpis! ;) Jesteś barwną osobą. Co do decyzji o prowadzeniu bloga o tematyce ogólnej- dobry wybór :) pozdrawiam.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń