Ładny rower - MYLOVIEW

by - grudnia 20, 2015

Szukasz oryginalnego obrazu, który da charakter i ożywi wnętrze? Świetnie się składa! Chciałabym Ci przedstawić propozycję od myloview. Na ich stronie znajdziesz wspaniałe fototapety, obrazy, plakaty, czy też naklejki na ścianę aż w 25 milionów wzorów! Dzięki nim odmienisz każde pomieszczenie w swoim domu z małym nakładem pracy. W prezencie od myloview otrzymałam plakat formatu 30x40 w wybranym przez siebie wzorze.


Muszę przyznać, że pierwszy raz spotykam się z tak profesjonalnym podejściem do klienta w tej branży. Plakat, który otrzymałam został zapakowany w porządne i sztywne tekturowe pudełko z logiem myloview. Zawartość też była bardzo dobrze zabezpieczona przed uszkodzeniem folią bąbelkową oraz sam plakat otoczony papierem zaklejonym nalepką z logiem myloview



Wydruk samego plakatu jest na najwyższym poziomie. Odwzorowanie barw odzwierciedla widok z ekranu monitora. Papier o wysokiej gramaturze podnosi jakość wykonania. Cena za taki plakat nie jest wygórowana. Wynosi ok. 35zł, ale obecnie jest na nie promocja gdzie można zakupić je o wiele taniej :)

Swój plakat (jak na zdjęciu wyżej) sprawnie oprawiłam w antyramę i powiesiłam nad komodą jako brakujący element do wystroju tej części pokoju. 

A wy lubicie tego typu obrazki? 

Pozdrawiam, Ila ;)

You May Also Like

4 komentarze

  1. Bardzo ładnie plakat prezentuje się na ścianie. Ja uwielbiam ozdobione wnętrza przez obrazy.
    www.nocnakawa.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To fajna opcja, ja obkleiłam swój rower szosowy, który kupiłam w Bydgoszczy, aby był bardziej oryginalny :D

    OdpowiedzUsuń