Makeup Revolution - Paletka I Heart Makeup NAKED UNDERNEATH

by - grudnia 17, 2015

To już moja druga paletka cieni od MUR. Pierwszą miałam okazje się tylko pochwalić na moim instagramie @ila_kasprzycka. Uwielbiam cienie w kolorze brązów i beżu. Uważam, że takie kompozycje kolorystyczne są bezpieczne dla każdego koloru oczu, a w moim przypadku świetnie podkreślają moją brązową tęczówkę oka. Wybór paletki I Heart Makeup NAKED UNDERNEATH nie był więc przypadkowy.


Cienie wraz z opakowaniem są inspirowane miłością do sztucznego futra oraz zwierząt co można zauważyć po pięknym futrzanym opakowaniu z dużym diamentowym sercem. Zestaw składa się z 16 ceni wart łącznie ok. 40 zł. Koszt moim zdaniem nie jest wygórowany gdyż jeden cień jest wart jedyne 2,50 zł! A jakość cieni jest na najwyższym poziomie jak za taką cenę.



Oprócz wspomnianych przeze mnie kolorów w tonacjach beżu i brązów znajdzie się też szarość lub czerń. Aż 6 cieni to kolory matowe, pozostałe 10 to piękne satyny. Dwa największe cienie z palety to cienie bazowe - kolor FREE (matowy) WONDEROUS (satynowy). Ułożenie całej palety jest zachowane jak w całej serii czekoladek - I Heart Makeup. Poniżej na zdjęciu opis wszystkich kolorów.



Ponad to pigmentacja całej paletki jest bardzo dobra. Są podatne na rozcieranie i blendowanie. Nie osypują się, a tym bardziej nie kruszą.


Kasetka w której umieszczone są cienie wykonana jest bardzo solinie. W niej znajdziemy również dwustronną pacynkę do nakładania cieni oraz duże lustro.



Kto jej jeszcze nie posiada w swojej kolekcji moim zdaniem ma czego żałować. Ja po prostu się w niej zakochałam. Wiem też, że to nie moja ostatnia paletka z MUR. Za takie pieniądze jest godna polecenia.

Znasz paletki z MUR? Jesteś posiadaczką, któreś z nich? Czekam na Twoją opinię ;)

Pozdrawiam, Ila :*


You May Also Like

9 komentarze

  1. Ale ładne cienie :) Super jest ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolory cieni! Takie, jakie najbardziej uwielbiam: naturalne, ciepłe odcienie, po prostu idealne! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paletka! Uwielbiam takie w stonowanych kolorach :) Sama chętnie bym ją przygarnęła hah :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna paletki, kolory zdecydowanie idealnie dla mnie, nie lubię neonowych i wyzywających cieni, wolę stonowane i lekkie.

    http://luuxyaa98.blogspot.com ��

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna paletki, kolory zdecydowanie idealnie dla mnie, nie lubię neonowych i wyzywających cieni, wolę stonowane i lekkie.

    http://luuxyaa98.blogspot.com ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zobaczyłabym je na oku :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie posty :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń