Tea Club - Pierwsza Gwiazdka

by - grudnia 15, 2015

Święta tusz tusz. Na każdym kroku możemy się już spotkać z dekoracjami świątecznymi które bardziej wprawiają nas w świąteczny nastrój. Umilając sobie każdy dzień do zbliżających się świąt korzystam z dobroci czarnej aromatycznej herbatki, którą dostałam w prezencie. Nie przepadam za herbatkami sypanymi ale sam aromat wydostający się z opakowania przekonał mnie to jej skosztowania..


Samo opakowanie herbatki jest proste i estetycznie przyozdobione świąteczną kokardką. Wspomniany przeze mnie chwilę wcześniej wydostający się przez opakowanie zapach to mocny aromat pomarańczy. Po zaparzeniu wyczuwalny jest już trochę mniej ale współgra idealnie ze smakiem cynamonu. Po otwarciu widać rzecz jasna czarne listki herbaty, skórkę pomarańczy i malutkie kawałki suszonego jabłka. Całość po przygotowaniu daje wspaniały świąteczny zapach roznoszący się po całym domu.




W skład wchodzi:
czarna herbata liściasta (78,1%), cząstki jabłek, goździki, skórka pomarańczy cynamon, aromat

Przygotowanie:
Herbatkę zalewamy białym wrzątkiem i parzymy ok. 3-5min

Myślę, że herbatka warta jest skosztowania. Może i Ty ją spróbujesz?

Pozdrawiam, Ila :)

You May Also Like

9 komentarze

  1. Musi być pyszna, uwielbiam świąteczne herbaty <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie jest zapakowana! nigdy jej nie piłam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. oj sama chciałabym taka dostac
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbatka na pewno wygląda cudownie ;) Ja preferuję zwykłą czarną herbatę, ale moja mama byłaby nią zachwycona :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto próbować różnych rzeczy, mnie łatwo nakłonić po zapachu :))
    Robisz świetnie zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten post :) I na dodatek orginalny blog :)
    http://recenzjetosboker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie zimowe herbatki. Musi być pyszna!

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam gdzieś, że właściwa temperatura do parzenia tej herbaty to 70st.C i od 1 do 3 minut. A herbata wspaniała!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż wstyd. Zamiast tusz, tusz piszemy tuż, tuż.

    OdpowiedzUsuń