Makeup Revolution - Ultra Pro Brushes

by - grudnia 13, 2015

W ostatnim czasie stałam się ogromną maniaczką marki Makeup Revolution. Moja miłość do niej zaczęła się od matowej paletki Essential Mattes 2. Kolejne produkty skusiły mnie do ich zakupu. Mój zbiór pędzli powolutku się rozkręca więc postanowiłam zakupić zestaw pędzli właśnie z MUR z kolekcji Ultra Pro Brushes. W opakowaniu znajduje się 6 pędzli dzięki którym możemy wykonać cały makijaż. Wykonane są z syntetycznego włosia, dzięki czemu każdy pędzel jest niezwykle miły w dotyku. Lakierowana czarna rączka oraz złota skuwka i napis podwyższają standard wykonania. Poniżej znajdziesz dokładny opis każdego z nich.




Pro F103 Stippling Brush
Pędzel przeznaczony do nakładania podkładu lub bazy pod makijaż. Ma płasko przycięte, luźne włosie, które pozwala uzyskać nieskazitelne wykończenie makijażu i budować krycie podkładu na twarzy.


Pro F104 Powder Brush
Sama nazwa wskazuje, że jest to pędzel do nakładania kosmetyków pudrowych. Sprawdza się przy aplikacji różu, bronzera czy pudru w sypkiej postaci.


Pro F105 Contour Brush
Pędzel do konturowania twarzy. Idealny do aplikacji różu, bronzera czy rozświetlacza. Pomaga przy pięknym i naturalnym pokreśleniu kości policzkowych.




Pro E101 Eyeshadow Brush
Przeznaczony do nakładania cieni na powiece. Ma niewielki kształt, który pomaga przy precyzyjnej aplikacji. Sprawdzi się przy cieniach sypkich jak i kremowych. Można nim również nakładać korektor.

Pro E103 Eyeshadow Blending Brush
Pędzel do nakładania i mieszania/blendowania cieni. Świetnie wpasowuje się w każdy kształt oka przy podkreśleniu załamania powieki.

Pro E104 Eyebrow Brush
Precyzyjny pędzel do brwi lub do aplikacji eyelinera. Sprawdza się przy aplikacji kosmetyków pudrowych jak i kremowych czy płynnych.



Cena takiego zestawu mieści się w kwocie ok. 60zł. Jak zawsze w produktach Makeup Revolution przewyższa jakość nad ceną. I z czystym sumieniem mogę polecić ten zestaw jako godny początek makijażowej przygody.

Słyszałaś o tym zestawie lub z niego korzystasz? Napisz mi co o nim sądzisz :)

Pozdrawiam, Ila :)

You May Also Like

6 komentarze

  1. Zastanawiałam się nad nimi, ostatecznie kupiłam inne - zależało mi głównie na pędzlach do cieni, więc kupiłam na sztuki a nie zestaw.
    Ale mam już trzy duże palety cieni z tej firmy i uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MR jest genialną firmą! Super post, chciałam zainwestować w jakieś pędzle, sama mam ich już nadmiar, ale żaden mi nie podpał do gustu. Więc może to czas na zmianę!
    Obserwuję i będę wpadać częściej, bo piszesz bardzo ciekawe posty!
    http://thegirlsarentideal.blogspot.com
    ~Andziik

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam je i jestem mega zadowolona! :)
    Moja przygoda z Makeup Revoiution również zaczęła się od paletki haha:)
    http://mchodacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad kupnem jakiś dobrych pędzi i chyba skuszę się właśnie na te. Dużo osób je poleca. :)
    http://everything-will-be-fineee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kolekcja pedzli jest całkiem pokaźna i niczego mi w niej nie brakuje,poza pędzlem do konturowania.. jednak gdyby pędzle z MUR wyszły nieco wcześniej z pewnością bym się na nie skusiła. Posiadam już całkiem sporo kosmetyków z ich firmy i jeszcze ani razu się nie zawiodłam. Podobnie jak Ty twierdzę ze jakość przewyższa cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja szukam tych jedynych pędzli! Świetne zdjęcia, chociaż osobiście podciągnęłabym bilans bieli by tło było bardziej białe niżeli szarawe, ale nie jest źle! Notka napisana super, zawsze się gubię który pędzel do czego, a tutaj pięknie wszystko opisane :)

    Zapraszam na JESTEM EDYTA

    OdpowiedzUsuń