RevitaLash & Plazanet Cosmetics

by - stycznia 23, 2016

W ciągu ostatnich paru tygodniu udało mi się nawiązać współpracę z marką RevitaLash, której wyłącznym dystrybutorem na terenie Polski jest firma Plazanet Cosmetics. Słyszałam i czytałam wiele pochlebnych opinii kobiet stosujących odżywkę RevitaLash i sama na własnej skórze chciałam się przekonać o jej cudownych rezultatach. Nie ukrywam, że byłam baaardzo podekscytowana, że będę mieć możliwość przetestowania czołowego produktu od którego wszystko się zaczęło..


Ważnym elementem stanowiącym całość z marką RevitaLash jest geneza powstania kultowego produktu jakim jest odżywka RevitaLash Advanced.

Pewnego dnia, mąż postanowił podarować swojej żonie wyjątkowy prezent..
Wynalazcą receptury RevitaLash jest dr Michał Brinkenhoff. Był to specjalny podarunek dla jego żony Gayle, która zachorowała na raka piersi. Agresywna chemioterapia uszkodziła jej piękne rzęsy, które stały się rzadkie i kruche.
Intensywne poszukiwania naukowe doktora Brinkenhoffa i zespołu utalentowanych chemików i kosmetologów, doprowadziły do opracowania takiej receptury produktu, dzięki której rzęsy Gayle po okresie pięciu tygodni zastosowania, stały się witalne i piękne.
Wkrótce przyjaciele i rodzina chcieli poznać sekret pięknych rzęs Gayle, która już wiedziała, że idealną nazwą dla cudownej odżywki do rzęs, która nadała jej rzęsom pełną witalność będzie REVITALASH.
Idea produktu narodziła się z miłości męża do żony, który chciał jej pomóc w powrocie do zdrowia. Dzisiaj produkt jest dostępny dla wszystkich kobiet, które chcą cieszyć się pięknymi rzęsami.
RevitaLash reprezentowany przez firmę Plazanet Cosmetics w Polsce wspiera działalność ogólnopolskiej Federacji Stowarzyszeń "Amazonki". Promuje informacje na temat profilaktyki raka piersi oraz zdrowego stylu życia oraz współorganizuje ogólnopolską akcje "Zdrowych nawyk, zdrowe piersi"


Marka RevitaLash jest laureatem wielu prestiżowych nagród na całym świecie. Jest niezaprzeczalnym liderem w zakresie stymulacji rzęs oraz brwi. Jest najbardziej skuteczną odżywką co udowodniono poprzez liczne badania kliniczne. 

W mojej pięknej i elegancko zapakowanej przesyłce znalazła się fantastyczna odżywka RevitaLash Advanced, przepyszne herbatki żurawinowe oraz liczne ulotki informacyjne. 



Może, któraś z was miała okazje stosować produkt RevitaLash lub inny tego typu? Czekam na wasze komentarze i opinie. A ja tym czasem zaczynam stosowanie kuracji ;)

Pozdrawiam, Ila ;)

You May Also Like

10 komentarze

  1. niezłe cudenko
    <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Historia piękna i podobno produkt skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nigdy nie miałam okazji, aby wypróbować ten produkt :/ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wiele dobrego słyszałam na temat ich produktów. Muszę je w końcu sama przetestować
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stosuje odżywkę do brwi i rzęs.Efekty są widoczne:)
    http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe produkty! Gratuluję nawiązania współpracy :)

    Pozdrawiam,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy :)
    Ja jednak Nie palę się na takie wynalazki, może i działają Ale nie raz slyszalam że po odstawieniu specyfiku rzęsy wracały do takiego samego stanu jak przed rozpoczęciem kuracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba sama po nią siegne! Wygląda bardzo zachęcająco. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak po cichu marzę, by kiedyś kupić sobie tą odżywkę...

    OdpowiedzUsuń