Instagram: 10 kreatywnych pomysłów na zdjęcia

by - stycznia 10, 2016

Ponad 150 milionów osób dziennie korzysta z Instagrama. Kwadratowe (ale teraz też z możliwą opcja dodania o każdym formacje) zdjęcia totalnie zawładnęły ludzkością! Osobiście bardzo lubię tą aplikację. Czerpię z niej nowe pomysły i inspiracje na kolejne fotografie. Zachwycam się wręcz talentem innych osób. Może i mój Instagram nie może się pochwalić kilkunastoma liczbami "k" obserwatorów, ale przykładam do niego dużo swojego serca i czasu, żeby wyglądał w sposób indywidualny i utożsamiony z moją osobą. Można łatwo zauważyć zaglądając na mój profil @ila_kasprzycka, że moje początki były ciężkie i nie wstydzę się ich pod żadnym pozorem! Świadczą one o rozwoju profilu i pewnych zmianach w moim życiu. Ale przechodząc do sedna sprawy..


Przygotowałam dla was 10 kreatywnych pomysłów na zdjęcia, które poruszą waszą wyobraźnię do działania. Myślę, że wzbogaci to wasze profile Instagramowe ;)

1. Pokaż ciekawe połączenia budynków architektonicznych.


2. Sfotografuj swoje dłonie, które trzymają coś interesującego.


3. Wykonaj interesujące zdjęcie podczas prac domowych (np. sprzątanie, pranie).


4. Pokaż swój styl. Sfotografuj rzecz, którą najbardziej lubisz.


5. Uwiecznij ulubiony zakątek domu, który jest Twoim azylem do odpoczynku.


6. Kolekcjonujesz coś? Zrób zdjęcie ukazujące Twój zbiór (np. książki, płyty, czasopisma).


7. Fotografuj posiłki. Np. śniadanie, deser albo sytuacje w trakcie przygotowania jedzenia.


8. Udokumentuj jak w danym momencie wygląda Twoje biurko i rzeczy osobiste.


9. Zrób zdjęcie czegoś co wykonałeś samodzielnie. 


10. Staraj się uchwycić krajobraz Twojego otoczenia podczas różnych pór roku.


Wskazówki:
- Nie bój się korzystać ze zmiany perspektywy, próbuj fotografować zarówno z góry jaki i z dołu albo z ukosa.
- Pamiętaj o podstawach kompozycji wskazówki znajdziesz tutaj.
- Pomyśl nad tematem zdjęcia. Wyeliminuj zbędne elementy nie pasujące do całości. 
- Miej aparat (nawet ten w telefonie) zawsze przy sobie. Każdą inspirującą Cię sytuacje możesz wykorzystać do zrobienia ciekawego zdjęcia.
- Korzystaj z filtrów dostępnych na Instagramie. Dodadzą charakteru Twoim ujęciom.

Pochwalicie się w komentarzach waszymi profilami na instagramie, chętnie pooglądam Waszą twórczość :)

Ila @ila_kasprzycka ;)

You May Also Like

12 komentarze

  1. Mi się bardzo podoba taki pomysł na posta!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pomysły na zdjecia :) napewno sie przydadzą :)
    mój porifl na insta www.instagram.com/malgosiabajek :PP

    kochana moge mieć prośbe ? klikniesz ? http://marijory.blogspot.com/2016/01/romwe-shein.html ? dziękuje z góryy ;**!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śiczne zdjęcia!:)

    http://diarygirla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia są naprawdę dobre. Widać, że to lubisz :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zdjęcia :)Bardzo podoba mi się twój blog i sposób pisania, dlatego zaobserwowałam :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana!
    Zapraszam Cię na konkurs, gdzie można bardzo łatwo wygrać okulary (sama wybierasz) lub vouchery na nie:)
    Zasady są bardzo proste zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - klik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na taki post. :) Twój instagram wygląda super, serio. Ja również uwielbiam tę aplikację, pozwala ona wyrazić siebie!

    Pozdrawiam, atramka xx

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzę latarenkę z Ikei:D
    Mam prośbę poklikasz w linki w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/recenzja-kosmetykow-i-pedzli-z-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, jakie piękne zdjęcia i bardzo dobre jakościowo! Jeśli są Twoje to gratuluję talentu. :)
    Ciekawy pomysł na post. :)

    OdpowiedzUsuń