Kocham Cię ♥

by - sierpnia 25, 2015

Z pozoru dwa proste słowa z tytułu mojego posta mają ogromną wagę dla każdego z nas. W dużej mierze stanowią główną część każdego związku czy też pokazują podniosły charakter przy okazywaniu uczuć. Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, że gdyby fraza "Kocham Cię" nie istniała - jak mógłbyś ją zastąpić? 


Okazuje się, że po krótkiej chwili zastanowienia nie przychodzi Ci nic do głowy? Przecież to oczywiste, że tego nie da się zastąpić niczym innym. I tutaj proszę pomyśl trochę dłużej. Istnieje wiele synonimów dzięki którym można ten zwrot zastąpić. Jednymi z moich przykładów są:

"Bardzo Cię lubię"
"Uwielbiam Cię"
"Bardzo mi na Tobie zależy"
"Nie mogę żyć bez Ciebie"
"Jesteś dla mnie wszystkim"

To zaskakujące jak "Kocham Cię" można zastąpić innymi podobnej wagi zwrotami.

Idąc dalej w tą myśl nasuwa się kolejne pytanie... Czy tylko słowa okazują miłość? Można łatwo wywnioskować, że nie tylko słowa pomagają w wyrażaniu emocji, ale również czyny. Mowa naszego ciała czasem potrafi powiedzieć więcej niż skomplikowane wypowiedziane zdanie. Dla każdego z nas ważne jest aby czuć się kochanym w każdej postaci, a zwłaszcza kobiety uwielbiają być adorowane przez płeć przeciwną. Czułe gesty, pomoc w najprostszych pracach domowych, czy uczestnictwo w ważnych dla nas wydarzeniach wyraża oznakę miłości ze strony drugiej osoby. Mimo to niestety często tego nie dostrzegamy przez co pojawiają się konflikty w związkach.

A jak u was wygląda okazywanie uczuć?
Czy ogranicza się tylko do słów?
Piszcie w komentarzach, buźka :*
Ilona


You May Also Like

4 komentarze

  1. Ja kompletnie nie umiem wyrazac uczuć ale staram się to zmienić!
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myslę, że słowa KOChAM CIĘ straciły już na wartości!
    Ciekawa notka :)

    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!
    ZA PODANIE CEN RZECZY Z FIRM, KTÓRE POLECAM NA KOŃCU POSTA - ZAOBSERWUJĘ ;)

    MÓJ BLOG - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze gdy chcę wyrazić moje uczucia, lub komuś o nich powiedzieć, lub proste słowa "Kocham go" peszę się i wstydzę. Przyjaciółka mi mówi, że ja się wstydzę swoich uczuć. I nwm o co chodzi... Powiedzenie tego w w myślach lub do lub napisanie tego komuś kogo kochasz to nie to samo co powiedzenie tego wprost patrząc się w oczy :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie należy się wstydzić swoich uczuć czy też myśli. Trzeba być otwartym na świat ;) Nie bój się i nie zakładaj z góry czarnego scenariusza, że ktoś odrzuci Twoje wyznanie. Wiadomo - nie wszystko od razu ale na początek warto dawkować uczucia względem drugiej osoby, żeby jak w Twoim przypadku nie zrazić się :)

      Usuń