5 rzeczy których faceci NIENAWIDZĄ w kobietach

by - października 18, 2015

Od zawsze uważa się kobiety za plotkary, które wiecznie obgadują mężczyzn od góry do dołu. Ale sama przekonana doświadczeniem przebywania prawie od zawsze w gronie płci brzydkiej chciałabym powiedzieć, że największymi plotkarkami są właśnie mężczyźni. To oni cały czas obgadują nas kobiety za naszymi plecami w gronie najlepszych kumpli. Wiadomo gadają różne rzeczy, zarówno te które zabierają im dech w piersiach lub takie które powodują o napady nudności. Dzisiaj skupię się na temacie czego tak na prawdę faceci w nas kobietach nie znoszą. Przeprowadziłam kilka rozmów z facetami i wyłoniłam 5 takich głównych rzeczy.


1. Tapeta
Makijaż jest stworzony po to aby kamuflować niedoskonałości cery i podkreślać atuty naszej twarzy. Wszystko ma wyglądać baaaaardzo naturalnie. Jeżeli wszystkiego nałożymy za dużo - zostajemy z efektem odpadającej maski niczym jak na nowym filmiku na halloween u Maxineczki.


2. Niezadowolenie
Faceci uwielbiają być chwaleni. Lubią zwyciężać. Jeśli chcesz ciągle kogoś naprawiać, kontrolować, pouczać i matkować to nie tędy droga. Nikt nie lubi być cały czas niewystarczającym. Czasem lepiej jest przymknąć oko na mankamenty, a skupić się na zaletach.

3. Kobieta tyran
Agresywność, chłód, impulsywność to cechy charakteru które przyprawiają o odrazę do pań. Królewna która ocenia odgórnie każdego faceta na pewno nie zazna u niego sympatii.


4. Samowystarczalna
Kobieta samodzielna i niezależna prowadzi do ataku awersji u panów. Gniew ten jest spowodowany tylko wtedy gdy to kobieta jest bardziej niezależna niż on sam. Faceci lubią kobiety uległe, niewinne i lekko nieporadne i w takich sytuacjach czają się z zaoferowaniem nam swojej pomocy.

5. Owijać w bawełnę
Jaki jest sens mówienia rzeczy w prost? Przecież skoro mnie zna to powinien wiedzieć co mam na myśli. Niestety nasz mężczyzna nie jest telepatą i nie zawsze może się domyślić o co nam chodzi. To, że nie umie czytać w naszych myślach nie zmienia faktu, że powinnyśmy być bardziej bezpośrednie.

Zarówno płeć piękna jak i ta trochę brzydsza ideałów na tym świecie nie stanowią, a moim celem było przytoczenie parę typów kobiet, a nie wprawianie w depresję. Dlatego na tym też kończę swój wywód na tych paru punktach (chociaż spokojnie można ich wymienić drugie tyle). Pisząc to zobaczyłam pewne sprawy w innym świetle. Pobudziło mnie to do refleksji pesymistycznych. Ale są to słowa prawdy zakończone budującym wyznaniem, że mimo wszystko kobiety są wspaniałe. A tak naprawdę zakochany w nas parter nie widzi naszych wad, zwłaszcza gdy w każdy swój gest wkłada dużo wdzięku i kobiecości.

Co moglibyście dodać do mojej listy?
Czekam na komentarze :)

Ilona

You May Also Like

10 komentarze

  1. Co do paru rzeczy moge sie nie zgodzić. Trzeba jednak przyznać ze "facet to człowiek" i nie kazdy jest taki sam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie, każdy z nas jest inny ;) jesteśmy tylko ludźmi i mamy prawo do wzlotów i upadków.

      Usuń
  2. Oj w takim razie brawa dla mojego, że jeszcze mnie znosi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając to poczułam się jakbym czytała o tych drobnych problemach w moim związku :D
    Niezmiernie trudno jest mi akceptować 'błędy' czy też mankamenty mojego lubego, zwłaszcza kiedy się stale powttarzają... wtedy nie owijam w bawełnę, ale staję się dość chłodna i stanowcza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa notka o pomocna :)

    Co do moich zdjęć - Bardzo lubię przyciemnione zdjecia , na kursach uczyli nas że światło i jasność tez jest wazna ale wiecej efektowne sa ciemniejsze bo przyciemnienie wydobywa dobre kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym dodał jeszcze że nie lubimy sprawdzania naszych sms-ów oraz prywatnych wiadomości na fb i takiej chorobliwej zazdrości u kobiet i podejrzliwości o zdrade i fochów o byle co

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety 5 punkt jest tak powszechny :/

    www.zakazanyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post. Przydatne porady i stwierdzenia ;) Niestety teraz niektórzy faceci nie potrafią docenić starań kobiet.
    Kochana masz prześliczny wygląd bloga! Bardzo mi się podoba ;)
    www.fashionsiden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety taka rzeczywistość, dopiero docenią jak jest za późno :/
      Dzięki śliczne! :)

      Usuń
  8. Z tą samowystarczalnością bym podyskutowała ;) Niektórzy lubią ogarnięte kobiety, które pomogą im np. z załatwianiu pewnych spraw, z którymi sami sobie nie radzą. Znam wielu, co na nieporadne kobiety patrzą z irytacją.
    Za to zdecydowanie zgadzam się z resztą, a szczególnie z ostatnim punktem. Sama tego nie znoszę ;)
    Nie wiem, co bym mogła jeszcze tu dodać, za to zachęcam Cię do zajrzenia do notki: "Wojna płci, czyli czego w sobie nienawidzimy" , gdzie znajdziesz 10 punktów opisanych przez pana Black na ten temat (oraz 10 punktów opisanych przeze mnie, czego kobiety nie znoszą w mężczyznach) :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń