American Breakfast - Pancakes

by - listopada 15, 2015

Puszyste placuszki, które są prawdziwie grzechu warte. Przygotowanie ich zajmuje dosłownie moment, a można się nimi zajadać bez końca. Smakują wyśmienicie i są doskonałe zarówno na śniadanie jak i deser. Oryginalnie podaje się je z syropem klonowym. Idealnie się komponują również z wszelkimi konfiturami, miodem, świeżymi owocami lub wedle własnego upodobania. Odkąd poznałam przepis na ich przygotowanie zrezygnowałam na stałe z przygotowania zwykłych cieniutkich naleśników. Poniżej przedstawiam wam recepturę pancakes'ów zaczerpniętą ze strony mojewypieki.com z której korzystam.


Do wykonania naleśników potrzebujemy:
2 szklanki mąki pszennej
2 jajka
1,5 szklanki mleka
75g roztopionego masła lub margaryny
3 łyżeczki proszku do pieczenia
3 czubate łyżki cukru
szczypta soli

Mąkę należy przesiać wraz z proszkiem do pieczenia. Dodajemy cukier i sól. Jajka roztrzepujemy i łączymy z mlekiem oraz rozpuszczonym masłem. Do mokrych składników wsypujemy mąkę wymieszaną z resztą suchych składników. Mieszamy wszystko rózgą kuchenną do uzyskania jednolitej klarownej masy. Smażymy na suchej nie przywierającej patelni, z obu stron na lekko złoty kolor.

Życzę smacznego! :)



Ps. Znacie przepis na tego typu naleśniczki? 

Pozdrawiam, Ila ;)

You May Also Like

5 komentarze

  1. pyszne!
    zapraszam do mnie. może wsp obs? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te naleśniczki, ale tylko z widzenia :D
    Koniecznie muszę je zrobić!

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie znałam , a z chęcią wypróbuję :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  4. Naleśniki! Super sprawa! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń