Hebe - 40% na kosmetyki do makijażu oczu

by - listopada 14, 2015

Zainteresowana newsletterem na mojej poczcie z Hebe postanowiłam udać się na zakupy. Postawiłam na parę produktów skupiających moją największą uwagę. Zapraszam do małego przeglądu moich zakupów.


Na zakupy w Hebe zdecydowałam się głownie z jednej przyczyny, a mianowicie zakupu w promocji tuszu Burjois Twist Up The Volume. W ramach tej oferty przy zakupie mascary dostajemy przy kasie do wyboru parasolkę lub zestaw pędzli (przy czym ja oczekiwałam pędzli). Niestety zostałam rozczarowana tym faktem gdyż w żadnej kieleckiej drogerii Hebe w dn 13.11.15r w godzinach wieczornych niestety już nie mieli ani parasolek ani pędzli. Moim zdaniem drogerie zostały źle przygotowane na taką promocję. Nie wiem jak miało to miejsce w innych drogeriach Hebe w pozostałych miastach w Polsce ale tutaj wszystko się rozeszło w niemal jeden dzień. A najlepszy i tak był fakt, że ekspedientka nie była w stanie zapewnić że w dniu kolejnym ten upominek dostanę. Ale no cóż. Koniec moich żali ;) 

Mimo wszystko tusz jak widać na załączonym obrazku zakupiłam ze względu na ogólny zachwyt co do tego produktu. Jeszcze nie miałam okazji go testować ale na pewno zrobię to przy najbliższej okazji. Na dzień dobry urzekła mnie rewolucyjna szczoteczka twist dzięki której możemy wydłużyć i pogrubić rzęsy za pomocą pokrętła w górnej części opakowania. Poniżej krótki filmik z zasady działania szczoteczki. 



Mój wybór padł na mascarę w edycji Ultra Black. Lubię w tuszach głęboką czerń i jestem ciekawa jak ten się sprawdzi, może zostanie moim ulubieńcem w zastępstwie za Maybelline The Falsies Volum Express w kolorze Black Drama? Cena promocyjna: 29,39zł


Kolejnym łupem na tych zakupach był eyeliner w żelu Maybelline Lasting Drama by Eyestudio. Ten wybór nie był przypadkowy. Nie raz kusił mnie zakup tego eyelinera ale jego cena regularna trochę mnie przerażała. Wiele pochlebnych opinii zwłaszcza z ust Maxineczki nakłaniały mnie do jego posiadania. W końcu znalazł swoje miejsce w mojej kolekcji. Cena promocyjna: 14,99zł 



Ostatni wybór to kredka do brwi z Catrice. Kolor jaki wybrałam to 030 Brow-n-eyed Peas i jest najciemniejszy z dostępnej gamy trzech odcieni. Ma przemyślaną szczoteczkę do wyczesywania nadmiaru produktu oraz kolor spełniający moje oczekiwania gdyż mam ciemne farbowane włosy. Myślę, że z tą kredką zaprzyjaźnię się na dłużej. Cena promocyjna: 6,29zł



Dodatkowo przy zakupach powyżej 50zł można otrzymać za 1gr mini jedwab do włosów Biosilk Silk Therapy Lite. Również nie miałam okazji go testować ale widząc w składzie alkohol mam obawy, że przy jego regularnym stosowaniu przesuszę sobie końcówki.


Promocja - 40% na kosmetyki do makijażu trwa od 12-18.11. Skorzystałyście z tej promocji? Pochwalcie się swoimi zdobyczami z zakupów :)

Pozdrawiam, Ila ;)

You May Also Like

9 komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa tego tuszu, a eyeliner polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zakupy, czasem dobrze mieć newslettery z naszych ulubionych sklepów, bo możemy wyłapać najlepsze promocje. ;)

    Pozdrawiam, atramka xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz same promocje w tych drogeriach! :) Super, że zakupy ci się udały. Właśnie czaję się na jakąś maskarę od bourjois ;)

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś ten jedwab do włosów i był super. Z promocji skorzystałam, ale w Rossmannie i też zrobiłam taki a'la haul na blogu- zapraszam:)
    Obserwuje, liczę na rewanż <3
    http://karo-karoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O super, że jest taka promocja bo potrzebuję akurat elinera ;) z pormocji skorzystałam w Rossmannie na podkłady:)

    obserwuję i zapraszam;*
    http://balaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do Hebe mam, niestety, daleko ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe zakupy, chyba sama się tam przejdę.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga
    i zostawiła po sobie ślad. Pozdrawiam.

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tej mascary i produktu do brwi! :) Niestety do Hebe mam daleko, więc nie skorzystam. :/
    nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń